Followers

Saturday, November 5, 2011

entry sebelum raya aidiladha

assalamualaikum...
dah lama tak update entry kan?
ada orang rindu saya tak?ada orang rindu nak baca blog saya tak?
korang ada tertanya-tanya tak ke mana saya menghilang?
tak de?(-.-)
sob,sob..tittt!
ok stop2.
nak berkongsi cerita sehari sebelum raya.
hari ni saya dan keluarga dah mula bercuti,sebab esok kami qurban
jadi kami amik kesempatan untuk menyiapkan baju-baju raya yg belum
siap dan kemas umah sikit2.
tak perlu kemas banyak sebab dah sedia maklum.
rumah saya akan kembali berselerak sebelum jam 3 petang nanti.
mak dengan ayah sedang buat ketupat.
lewat sikit buat ketupat sebab baju kakak aku baru sampai kelmarin.
bertungkus lumus mak jahit baju dia sampai nak buat ketupat 
tergendala.
tapi sekarang acara membuat ketupat dah bermula.
hehehe..
manakala kakak aku dah start iron baju.
takut tak sempat malam nanti.
aku iron baju dan kakak aku iron kain.
dan tugas aku memasak hari ni.
mcm aku citer sebelum ni aku lebih ske masak sorang2.
tu pun kalau masakan tu aku reti jelah.
hehehe..

ada citer lagi tp lepas ni ok?
till than,bye.



 

No comments:

korang klik la lagi ya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...